Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Μάκης Μπαλαούρας: Προς το Δ.Σ. του Σ.Σ.Τ.Ε.

Προς το
Δ.Σ. του Σ.Σ.Τ.Ε.
Αθήνα 12/5/2014
Συνάδελφοι,
Σε σημερινή ανακοίνωση του Συλλόγου, γίνεται αναφορά στο όνομά μου και συγκεκριμένα στην μη συμμετοχή μου στο δικόγραφο των ασφαλιστικών μέτρων που κατατέθηκε από συντρόφους και φίλους της κίνησης ¨ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ¨ Συνταξιούχοι ΤτΕ, σχετικά με το θέμα της τροποποίησης του Καταστατικού. Η σκοπιμότητα των συντακτών για αυτή την αναφορά είναι προφανής και δεν με απασχολεί, απλώς λυπάμαι για την εκμετάλλευση των σοβαρών λόγων που επέβαλλαν την απουσία μου και οι οποίοι ήταν γνωστοί στους συντάκτες.  Όσον αφορά τώρα την ίδια την ουσία της επιλεγμένης διαδικασίας, λυπάμαι που και ως συνταξιούχοι αναπαράγουμε και αναμασάμε τις ίδιες  μικροπαραταξιακές λογικές  από τις οποίες οι σύμβουλοι της ΠΑΣΚΕ δεν μπορεί να ξεφύγουν.
Τέλος, πρέπει να γνωρίζετε πως  είμαι απολύτως σύμφωνος με τα βήματα που έχουν αποφασισθεί με διαφανή και δημοκρατικό τρόπο σχετικά με την τροποποίηση του Καταστατικού από τους συναδέλφους μου της Κίνησής μας. Σε κάθε περίπτωση καλώ τους συναδέλφους συνταξιούχους, να γυρίσουν τη πλάτη στις πεπαλαιωμένες πρακτικές και στοχεύσεις των συμβούλων της ΠΑΣΚΕ….
Ελπίζω με ευθύνη σας η παρούσα να κοινοποιηθεί στους συναδέλφους.

Συναδελφικά
Μάκης Μπαλαούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου